wtorek, 11 stycznia 2011

Min mans depression

min man kan inte klara mig själv... säger bröllopet är den kyrka vars faktiskt inte ville ta, men det lyssnade inte nikto (eftersom den berör i synnerhet med båda mina föräldrar, liksom hans). Det kan inte förenas. Säger att han försöker att inte tänka på, men ändå kommer tillbaka till honom, varje gång med större kraft. oförmögen att koncentrera arbetet begå fundamentala fel, lider av svåra magsmärtor bestående, och ibland kräkningar. har varken aptit eller humor. Som nedslagen, deprimerad. när det behandlat problemet till sin syster, har så länge den enda och bästa powierniczki bara skrattade åt honom. i slutet av augusti känns helt missförstådda, och föraktad av alla han kom till mig (det var nog en sista utväg). Och jag lyssnade på honom, lyssnar jag på, och faktiskt fortfarande inte vet vad jag ska göra? Michael Jag visste någonstans helt försvunnit. Han förlorade 10 pounds, det är en fantastisk osobosc försvunnit någonstans, är helt annorlunda människa. Rulla ihop, och jag kan inte hjälpa honom och det plågar mig mest. Jag rulla upp eftersom jag inte såg vad tid det händer. Även överens med psychoterapełtą, säger att om han inte hjälper är det redan för sent. Men mötet kommer att ta sex veckor, och jag vill inte ens tänka på vad som hände under denna tid kan det vara med oss för att bli...